Een flowbot implementeren op jouw website.

Goede doelen hebben natuurlijk ook een website pagina. Bezoekers kunnen hier heel veel informatie vinden. Waar gaat het geld heen, wat steun je nou precies en zo nog wel meer informatie. Dit staat natuurlijk op de website aangegeven en is te vinden als je eventjes zoekt. Toch kan het zo zijn dat de klant het niet kan vinden. In dit geval kan een uitgebreide online klantenservice een mooie toevoeging zijn. Een online klantenservice kan je uitbreiden op verschillende manieren. Denk hierbij aan: live chat, flowbot, chatbot, facebook of whatsapp business.

Een flowbot in de non provit sector.

Binnen een non provit sector wordt er al veel met een klantenservice gewerkt. Bellen en e-mail staan vaak voor op. Ook mond-op-mond reclame is belangrijk. Om dit verder uit te breiden zou je kunnen kijken naar een flowbot. Een flowbot is een geautomatiseerde gesprekspartner. Een flowbot kan je inrichten zoals je zelf wilt. Het voordeel van een flowbot is dat hij je wedervragen stelt zodat je uiteindelijk op de juiste pagina terecht komt. Indien je er niet uitkomt met de flowbot kan hij je gegevens noteren en doorverwijzen.

Chatkracht helpt je graag met het verbeteren van je online klantenservice.

Een online klantenservice kost veel tijd en werk. Als bedrijf moet je je aandacht al verdelen over verschillende taken gedurende de dag. Chatkracht begrijpt goed dat zoiets dan nét te veel is. Chatkracht is gespecialiseerd in online klantenservice en adviseert je graag naar de mogelijkheden om jouw online klantenservice naar een hoger niveau te tillen. Dit kan je op verschillende manieren doen. Chatkracht kan een adviserende rol aannemen of je ontzorgen en een deel van de klantenservice overnemen. Hiermee vergroot je ook je bereikbaarheid zonder dat je er veel tijd en/of moeite in hoeft te stoppen. Neem vooral vrijblijvend contact op omtrent de mogelijkheden!